So let's just pretend




jag får skylla mig själv , jag vet det mycket väl.
men jag kan inte sluta tänka: hur fan i helvete kunde jag vara så jävla korkad?
dom här närmsta dagarna kommer gå otroligt långsamt..

men seriöst, varför fortsätter man göra saker man lovade sig själv att aldrig göra igen?
varför säger man "fyfan, det var det värsta som hänt mig, jag ska ALDRIG mer göra si eller så"? likt förbannad gör man det?
När man vet om hur jävla vidrigt det var sist.
hur jävla dåligt man mådde förra gången, VARFÖR är man då så korkad att man riskerar att känna exakt samma igen?
fast denna gång kanske det är tiotusen gånger värre, vad vet jag?
jag hatar mig själv för det här.
förra gången var jag "ung och dum"
vad är jag nu? gammal och otroligt jävla korkad är väl det som beskriver mig bäst.


Jag känner mig tom, jag kanske dömmer mig själv för fort, vad vet jag
men jag kan inte sluta tänka på att jag inte gjorde någonting för att detta INTE skulle hända..
utan jag lät det bara hända..
fan vad besviken jag är på mig själv, riktigt jävla förbannad på mig själv.

jag skulle vilja lämna min kropp i ca 2 minuter för att spöa skiten ur mig själv.
fan vad arg jag är på mig själv.. DJUPT besviken..


jag längtar tills på måndag..

Kommentarer
Postat av: JoJo

whats wrong sweetie? :/ <3

2010-11-11 @ 13:30:28
URL: http://rockdoll.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0