Taco-mys

min dag har varit helt wierd.
jag vaknade, spelade betapet med anna
gick och la mig, glodde på teve. sen kom kim hem
pussades och kramades med honom , jag tog ett långt bad så han spelade lite wow.
sen började jag må så fruktansvärt dåligt.

illamående, yr, trött, min hals började lägga av osv.

fick även min första "bi-effekt" av mini-pillren.
panikgråt till MADE på MTV!
haha efter det så somnade både jag och kim!
vi vaknade för 45 minuter sedan
nu är han borta och handlar tacos för det ska minsann ätas idag^^

Ikväll ska jag bara pussas och kramas med honom!!!!:*
Yeah jag tycker verkligen om min kim !!!

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer
Postat av: JoJo

sv; jaaa do it! :D hoppas han vet! :D

2010-11-16 @ 20:57:33
URL: http://rockdoll.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0