Vilken underbar dag!



Gick upp tidigt idag.. eller ja "tidigt"
klockan tio skuttade jag upp ur sängen och skrev till sandra att jag var vaken
redan kring elva var jag nere på stan redo för en lång fika <3
vi fikade, spelade kort och yatzy :) heelt underbart
pratade en massa med!




sen var sandra tvungen att rusa till dagiset för att hämta lilla Timpa och jag fick sms av grannen Sara som skrev att hon hade slutat jobbet redan
Tvingade med Sara till Dollarstore där jag inhandlade Hårspray, tamponger, hårsnoddar och rakhyvlar för här ska tamefan rakas benen!! viktiga grejer. efter det kom sara över på en kopp kaffe och även vi spelade yatzy och kort ;) Sara piskade skiten ur mig i båda spelen.. herregud:P



Nu har jag packat allting som jag ska ha med mig till kim !
Åker dit kring halvsjutiden idag om  pappa hör av sig :P

Hahah Imorgon firar jag och lillskrutten Kim en månad tillsammans! wow en hel månad har redan gått
fast jag tycker det har gått ganska långsamt
men hur länge suktade jag inte efter honom då? jo sen strax efter peace and love ungefär :P
hahaha

Men men , en månad avklarad ^^ och många fler blir det
ikväll ska jag mysa och gosa sönder honom totalt ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0