Är ni fem eller över tjugo?

Ibland funderar jag på om mina bekanta är fem år.. eller om dom faktiskt är över 20 ?
men jag gissar på att dom t.om är yngre än fem för dom beter sig då fan inte mognare än så !
iallafall så kan ni skriva, sms:a , ringa osv hur mycket ni vill. för vet ni vad?
jag bryr mig inte ett jävla piss om vad ni eller några andra säger om mig.
jag räknar inte er som vänner iallafall
Men att bete sig som om du inte vore äldre än fem år tycker jag är lite löjligt, men du gör självklart som du vill:)
så ni får gärna snacka vidare :) det visar vem utav oss som är starkast OCH mognast :)



Nu blir det strax kupolen med lilla Anna :)
shooooooooooooooopping
yeah we love it
vad ska man hitta på i helgen?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0