dagens aktiviteter

jag gjorde mina ärenden på stan idag. duktig flicka^^
träffade Sandra, tim , linn och englali också :)
jävla sötskruttar ungarna är alltså, sandra och linn med för den delen!
tog mig en tripp över till anna och käkade bajs-muffins
som var grymt jävla goda nomnom!

efter det gick jag hem till Hanna och avnjöt tacos och kikade på biggest loser!
är det så smart att äta samtidigt som man tittar på det? Nej!!

Imorgon åker jag till falun för att spendera tid med min skrutt!
hur underbart är det inte att sakna någon så mycket som jag gör och sedan väl få träffa honom?

jag tycker det är underbart att sakna någon, visst det är inte det roligaste
men man uppskattar varenda sekund mer personen så otroligt mycket mer !

Hah, våra profilbilder på facebook äger stenhårt , eller vad säger ni?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0