Det gör så jävla ont




hur fan kunde allt bli såhär?
jag har haft svaga panikångest attacker sedan klockan sex idag..
ingenting känns bra längre..INGENTING känns längre bra.
jag har varit så jävla ledsen att jag tillochmed var tvungen att springa att spy.
varför är jag ledsen, vad är det jag är så otroligt rädd för?
jag TROR det är för att jag är så jäävla rädd att allt ska gå åt helvete just nu.
att bli sårad igen är ingenting jag klarar av.

När jag gav mig in i den här "leken" så sa jag till mig själv att jag bara gör det här EN GÅNG TILL och då ska de fan inte misslyckas, men nu känns det som om vad jag än gör går det åt helvete.
det känns som om allting är emot mig, när fan ska jag få vara lycklig?
När fan ska jag få vara glad MED någon?
vad i helvete har jag gjort för att förtjärna den här jävla skiten?

Jag blir så jävla arg samtidigt som jag är så ledsen jag bara kan bli.
jag tänker inte ge upp, inte nu.
inte när jag har kommit såhär jävla långt.
jag har så mycket tankar i huvudet, så mycket frågor, men när jag väl ska ställa mina frågor så finns dom inte där.
jag kan inte formulera dom till ord.. meningar.. det är omöjligt
hur fan ska jag kunna förklara hur jag vill ha det när jag inte kan säga det?
jag är inte rädd för att han ska lämna mig kvar i sverige.
folk som ger upp för att det är "för långt" gör mig förbannad så in i helvete.
det är ren jävla bullshit
tycker man om någon / älskar man någon då biter man fan ihop oavsett hur långt det är mellan två personer.
det är så jävla töntigt att ge upp något som är så viktigt som en person för att det skiljer en bit emellan dom, eller i vissa fall ett helt jävla HAV!

jag tänker satsa.. jag är livrädd för att göra det. men vad har jag för val?
ska jag "ge upp" bara för att.. slippa bli sårad? men om jag då inte bli sårad?
vad är det som får mig att tro att han kommer såra mig?
vafan håller jag på med..?

jag har så jävla mycket tankar i mitt huvud att detta inlägg bara blev en massa svammel tycker jag.
men jag var tvungen att skriva av mig, jag behövde det här.
jag behövde rensa min skalle på tankar och det känns redan som om en stor sten har lyfts bort från min bröstkorg.
och nu upptäckte jag att jag har ont i ena sidan av halsen.. jävla pissdag..







Kommentarer
Postat av: Sanna!

Vilken extremt vacker bild!:)

Var bara tvungen till att säga det.

2010-10-14 @ 08:44:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0