Drömmen om att bli en svensson?

`jag drömmer om den typiska tjejdrömmen
att flytta ihop med pojkvännen, få reda på att man ska ha tillökning, flytta till det där söta huset man har sett på annonsen och stormtrivas.
jag drömmer verkligen om att bilda en riktigt stor familj.
och när jag får barn vill jag helst bo i hus, jag vill inte bo i en lägenhet, jag avskyr lägenheter.
anledningen till att jag vill bo i hus är för att det är tusen gånger mysigare, mer frihet och jag vill skaffa hund!
Benito kommer jag förhoppningsvis att ha i ca 14år till om inte mer?
shit.. det är som om jag redan hade barn ;)

det finns bara två hundraser jag skulle kunna tänka på att skaffa: Papillon & Rottweiler, det är dom enda som jag personligen tycker är fina.

och när jag har bildat familj osv. eller bara jag bor i hus.. så ska jag skaffa mig en hund, finaste hunden ever <3








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0