Emma, Sov för fan

jag måste sova.
jag hatar att vara vaken såhär länge , för det betyder att jag sover bort hela jävla dagen..
men de konstiga är att sover jag hemma ho kim så vaknar vi ändå alltid supertidigt..
eller han vaknar.. och väcker mig efter en halvtimme:P
blää, får nog fritzla honom så han kan vara min personliga väckarklocka..


nu ska jag lägga mig ner, glo på Kungarna Av Tylösand (som jag ändå kommer få se igen hemma hos kim, som alltid :D ) 

Imorgon är det BARNKALAS som gäller för mig, tvillingarna fyller ett år :D YEEEY , tårtaaaaaaaaaaaaaa <3
fast jag äter inte tårta , jag ska bara dit för att pussas å kramas med dom små söta barnen.
jag ska se hur mycket ansvar jag kan ha med barn, är det inte dags att jag lär mig snart ?;)
jag börjar ju komma upp i mamma åldern - HAHA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0