fulaste brudarna ever!

yeah.
här är min lista på dom fem fulaste brudarna i världen (enligt mig)

femte plats: beyonce.
jag har aldrig gillat henne och kommer aldrig göra det heller.



fjärde plats: Madonna
jag tror inte jag behöver förklara igen varför jag avskyr madonna?
usch!!!!



tredje plats: kissie
ja hon kommer tyvärr aldrig bli vacker efter vad hon utsatt sin kropp för
stackars lilla tös :(



andra plats: Kat Von D.
bruden jag avskyr nästa mer än kissie :P uuuurk
jag gillar inte hennes utseende och jag gillar inte hennes fjantiga attityd!
en riktig jävla looooooser


FÖRSTA PLATS: HEYLEY WILLIAMS!
århundradets mest grundfula brud i världen.
seriöst, vafan är snyggt på henne? ingenting
möjligen hårfärgen men den är ju ändå fejk so what?..
blääää jag gillar inte den här tjejen
jag mår illa när jag tittar på henne, egentligen borde jag inte ens lägga upp bild på henne utan att ni får googla henne om ni inte kommer på vem hon är. men usch vad jag hatar henne
blä blä blä bläääääääääääääää


Kommentarer
Postat av: Joel

Kissie kan jag hålla med om. Hon är inte särskilt fager. Anknäbb har aldrig varit min grej. Men övriga damer känns lite oförtjänt tycker jag.

2010-10-10 @ 21:34:40
Postat av: Anonym

vad får man ut av att lägga upp bilder på tjejer man tycker är fula?

Kan man hata en person man aldrig träffat?

2011-12-16 @ 23:42:13
URL: http://lovehasnosex.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0