get to know me

Senaste
Låt du hörde: Sonja Aldén - En del är vackra när dom dör
Film du såg: how to make love to a woman
du åt: mandarin
Kram: Mamma
Puss: Kim
Känslan: happy :D
Resa: falun? :P
Glädje: kim kim kim kim
Dröm: drömde att jag hade jättelångt hår
Person du träffade:  Anna
Personen du pratade i telefon med: Mamma
Personen du fick sms av:  Kim
Gången du åt 7-eleven korv: Hahahha aldrig ätit faktiskt
Gången du var utomhus: nyss
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Söndags :)
Saken du köpte: cigaretter



Nu ska jag försöka komma på någon bra film att se.. jag har verkligen ingen aning
tror jag ska dra igång någon gammal disney klassiker.
men först EN KOPP TE!



iiih jag saknar kim <3



Kommentarer
Postat av: Lizy

Åh den låten är ju så fin! Lyssnade på den imorse..:) Den blev en räddning för dagen typ!

2010-10-23 @ 12:22:02
URL: http://thelizy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0