goodbye my lover

yepp
min dator har gett upp hoppet om ett fortsatt liv med mig
den har gått och fått aids + brännskador.
men vilken tur att jag har en storebror som är superstekare.

Mamma: åh jag funderar på att köpa en laptop
storebror: ta min , jag köpte den när jag skylle jobba i forsmark.
jag: var du inte där i max två månader?
storebror: jo nått sånt.


jösses.
men anyway
jag är förälskad i denna laptop
jag vill gifta mig med den,
den är så sööööt :D
yeeey.


nu ska jag försöka komma ihåg mitt lösenord till spotify :D
uppdateringar kommer så småning om..


just ja: kim och stefan kom förib idag.. yeeey!.
jag hade lite dödsångest över att träffa stefan, jag trodde han  var elak.. som pontus.
men ack så fel jag hade
yey pusskalas med kim, me like <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0