Hollywood hair





jag önskar att jag kunde fixa en hollywood-frisyr
jag älskare dessa stora riktigt välgjorda lockar.
ni som har riktigt långt hår, varför expreminterar ni aldrig med ert hår?
de enda ni gör med håret är ; ha det uptsläppt. eller uppsatt i någon halvtaskig knut, why?
jag håller på att vårdar mitt hår för fullt just nu bara för att det ska bli långt och fint en dag!
löshår använder jag fortfarande ( ja jag vet att det sliter på håret men det gör vinden med)
En dag ska jag skapa dessa otroliga lockar, men jag tror inte ens att jag passar i skiten
finns ingenting som är sexigare än en tjej som har två toffsar och dom är smålockiga, RAWR!!!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0