Isabelle Strömberg




Om jag måste välja en utav sveriges bästa bloggar så är det Isabelle som vinner med hästlängder.
jag tokälskar denna brud.
hon är så jävla unik att det är skrämmande och hon skiter fullständigt i dom andra i bloggvärlden!

inte nog med att hon är nomnom i mina ögon, hon kan verkligen tänka själv !
visst, hon kanske ser ut som en typisk "ginatricot-brud" (till utseende) men det är så mycket mer bakom henne.
hon är inte den typiska brud-bruden!
jag diggar denna tjej och ord kan fan inte beskriva hur toppen hon är som bloggerska!

Hur kan en människa vara såhär jävla söt?
det är någonting som min hjärna inte förstår.

Hon slår tamefan megan fox och silvstedt!!!! förstår ni vad jag säger?
isabelle är mycket snyggare än mina två förebilder!





Kommentarer
Postat av: Sikiees

Oj vad fin duär! :D

Fin blogg !

Kika in i min blogg du också ! ;)

KRAM//sikiees

2012-02-19 @ 14:39:59
URL: http://sikiees.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0