kupolen?

jag är i stort behov av att röra mig bort till kupolen imorgon
ett begastort behov alltså.
men jag vet inte om jag tänker slösa pengar, har jag blivit snål?
nej det har jag inte, men sist jag var där vägrade jag shoppa för att.. jag inte hade köp behov.
jag hade annat att tänka på
men jag behöver nya underkläder.. och ett nytt puder.. vi får allt se vad morgondagen bjuder på


jag och mamma åt nyss på max^^ nomnom
dock dog jag efter att ha ätit ett par pommes bara. wtf?

anyway, dags för en dusch, tvätta håret sedan ska jag fixa mina söta små naglar!


Kommentarer
Postat av: anna

grymt snygg header och grymt tjusig blogg :D

2010-10-06 @ 15:44:49
URL: http://dabrunette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0