Long walk away




nu tänker jag ta mitt pick&pack och gå ut genom dörren.
jag behöver rensa min skalle på tankar och dylikt
de här kommer inte att sluta bra om jag inte reder ut det NU
det kommer gå åt helvete ,  jävligt åt helvete.
jag ska ta med mig vattenflaska och cigg, sedan bara gå, gå gå och gå!
jag gör ingenting åt det här NU kommer det att bli som alla andra gånger, jag ger upp för att inte bli sårad.
jag är redan sårad , jag har sårat mig själv
mina tankar är dom vidrigaste man kan tänka just nu
jag kan inte ens stå för vad jag säger till mig själv.
det går om och om i huvudet
dessa meningar om mig själv
jag måste lära mig att veta bättre.. ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0