lycka, tårar och skratt



Gårdagen var helt jävla vrickad.
mitt i natten bestämde jag kim och krista (kims syster) att vi skulle ut och gå i kylan
vilket vi också gjorde.
sen gick vi hem till krista, drack te och kikade på bebiskort
haha vilka jävla söta ungar hon har!!!

väl hemma kom kaoset. allt kändes så sjukt.. allt var bara wierd i mitt huvud men det gick över väldigt fort .
jag och kim låg och förklarade hur allting låg till och hur vi känner för varandra.
vilket fick mig att bli helt makalöst pirrig inombords, KÄR DELUX.
jag har aldrig blivit på så bra humör så fort, någonsin.
jag känner mig så otroligt trygg i hans närhet och jag vill aldrig åka härifrån
jag tycker om honom så jävla mycket att det inte går att beskriva med ord.
och det bästa av allt.. han är verkligen MIN!!!!

efter att kim fått mig på bra humör var det dags för Make-up-SEX!!
my looooooooord.

vi gick iallafall och la oss kl tio i morse ;)

nu ska jag snart hoppa i badet och bli en ny liten människa!
sen ska jag mysa ner mig i soffan med kim och kika på massa myspys på teve och äta popcorn ♥

Kommentarer
Postat av: anna

heeej hoppas allt är bra :D

2010-10-28 @ 14:05:20
URL: http://dabrunette.blogg.se/
Postat av: Tufsan

Krista är en polare till mig och min pojkvän. :) Världen är liten! :D

2010-11-12 @ 21:31:11
URL: http://fightingfish.blogg.se/ny

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0