Min Önskelista

Nu har jag skrivit klart min önskelista
TRE saker blev det, vem önskar sig tre saker?
jo jag..
för det är det enda jag behöver  + vill ha !

  1. Nytt svart löshår från TajMahal!
    det är det enda "viktiga" jag verkligen verkliiiiiiiiiiiiigen vill ha just nu i mitt liv, någonting jag använder varje dag som verkligen går åt  500:- för löshår.. ja.. löshår kostar pengar, dock räcker det jävligt länge har jag märkt, sen jag sydde fast Clips i mitt jag har nu har det blivit mycket bättre än det var innan. Men det sjunger verkligen på sista versen nu. därför behöver jag NYTT !!!! 45cm långt ska de vara också, mycket viktigt!!!
    http://www.tajmahal.se/rakt-akta-1-p-39-c-130.aspx
  2. Rött läppstift från Nouba
    Nouba är det enda vettiga märke när det gäller tokrött läppstift och efter som någon vidrig jävel har stulit mitt läppstift som kostar 175:-
    http://eleven.se/nouba-millebaci-4776.html (viktigt att det är DJUPRÖD/ nr 7 också) haha
  3. Det tredje jag önskar mig är att jag får pussa på min kim varenda dag. det är det enda jag vill och önskar mig för resten av mitt liv, låter det fånigt? Kanske det.. men jag VET vad jag VILL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0