mys gos och kärlek




jag skrattade så jag grät när jag såg nya avsnittet av desperate housewives
den där dvärgen ägde skiten ur henne^^


ligger och slötittar på ullared, börjar bli jävligt trött.. borde jag sova?
jag kan faktiskt inte, jag gillar inte att sova ensam när jag har fått legat å slagits ett par dagar i sträck i kims säng.
den killen är sanslös när det kommer till att sova.
antingen så väcker han mig på något konstigt sätt genom att slå mig i sömnen eller så vaknar jag i panik för att jag känner på mig att han inte ligger bredvid mig och visst fan har jag rätt
då har han ninjat sig upp ur sängen utan att väcka mig:P
jag AVSKYR att vakna ensam. då går jag hellre upp svintidigt, bara för att få vakna upp bredvid någon.

jag ska lägga mig och fortsätta titta på ullared sedan 2and a half men!
jag hatar att inte kunna sova..























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0