När man söker svar?

Någonting jag verkligen avskyr är när man söker svar och inget får.
det får mig att må fruktansvärt dåligt.
det förklarar varför jag bara sov fyra timmar i natt.
jag behöver få svar på mina frågor.
jag måste få veta.
annars kommer jag inte att klara av det här.
varför ska det vara så otroligt svårt att ge svar på mina frågor?

Det gör så jävla ont.. ingenting låter positivt.. allt går åt helvete..well jag får väl säga som jag alltid har sagt.. "Fuck this shit"
jag är på gränsen till att ge upp, jag orkar fan inte vela fram och tillbaka längre
jag vill ha konkreta svar och jag vill ha dom NU!
så jag slipper denna jävla ångest, denna panik-känslan att "du kommer bli sårad igen, de vet du"

Just nu vill jag slita ut mitt hjärta, lägga det på hyllan och somna om.
thats all i wanna do right now..

and btw; FUCK OFF



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0