Nej jag stödjer verkligen inte det här.



ja finns det någon som läser storbloggar som missat att Paow varit otrogen mot hugo?
nej jag tror inte det
jag kan inte hålla käften längre

Mina åsikter om paow totalvände när hon blev tillsammans med hugo rosas. hon blev en riktigt städad tjej
en motiverad tjej som började bli vuxen och bete sig vuxet.
Men nu har jag tappat all respekt för henne.
jag känner henne inte för fem öre men är det någonting jag INTE STÖDJER så är det tamefan otrohet
otrogna svin SKA INTE få en andra chans i samma förhållande!
Att välja ett 5 minuters knull framför någon man älskar är det värsta man kan göra mot sin partner
respekten försvinner direkt och ett förhållande utan respekt för varandra är fan inte ett förhållande.

Jag har själv varit otrogen och det är ingenting jag är stolt över, inte stolt alls!
det är ingenting "häftigt" med att vara otrogen, det är så jävla lågt, vidrigt, skabbigt och känslokallt!
men jag har fått smaka på samma medicin måååånga gånger så jag vet hur det känns att både vara den som blir sårad och vara den som sårar.
Att bli sårad är det värsta jag vet.
Att någon VÄLJER , helt frivilligt att såra en annan människa, hur lågt får man sjunka?
Tacka fan för att jag har vuxit upp, insett att man inte håller på sådär oavsett vad.
känner man att man har ett sånt stort sug efter att knulla med någon random eller en person man små-flirtat med ett tag, GÖR DÅ FÖRFAN SLUT innan!
Och folk som inte står för att dom är otrogna & försöker dölja det och fortsätta i förhållanden är så sorgliga.
jag har berättat direkt jag har varit otrogen.
Man har ändå tappat all respekt för sig själv när man varit otrogen så vad har man då att förlora?
inte en jävel vill ha tillbaka en som varit otrogen.
Oavsett hur mycket man älskar en person så tar man inte tillbaka en otrogen jävel, han/ hon valde faktiskt  ett simpelt knull före dig , hur mycket tror du då att erat förhållande är värt? Vad är det som säger dig att det aldrig kommer att hända igen? Eller att du kanske kommer på en vacker dag att du ska "hämnas" på honom för att du inte alls har kommit över att hon / han var otrogen mot just DIG!


Skulle min nuvarande pojkvän vara otrogen mot mig skulle jag bli så otroligt jävla ledsen att jag skulle överväga självmord eftersom jag inte klarar av att bli sårad på ett sådant sätt igen. Fast jag skulle även kastrera honom innan isåfall.
Och att jag skulle vara otrogen? det kommer aldrig i helvete att hända igen eftersom jag ALDRIG varit såhär lycklig tillsammans med någon, aldrig känt mig så uppskattad, så vacker , så speciell osv i hans närhet.
jag är riktigt kär och jag vet att det här kommer hålla så enormt jävla länge!
jag ser en framtid tillsammans med kim, en RIKTIG framtid! en lycklig framtid.
Sen vet jag att han ALDRIG skulle vara otrogen mot mig och ni som tänker "hur fan vet du det"..
ja, åk då hem till kim, träffa han i fem minuter så kommer ni inse hur jävla unik han är som person och ni kommer förstå direkt vad jag pratar om!



Kommentarer
Postat av: Sandraa

Sorgliga människor som gör på detta viset! Finns INGEN ursäkt för ett sånt beteende. Riktigt sorgligt & synd att man ens tänker en sån vidrig tanke..

2010-10-21 @ 19:08:07
URL: http://sandrarosen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Håller med dej.. kan verkligen inte förstå vad hon tänkte när hon gjorde de ? tänkte hon inte alls? jag förstår verkligen inte :S

2010-10-21 @ 21:44:54
URL: http://fckingcrazy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0