now listen to me baby





Hanna kom hit en sväng som sagt.
spöade skiten ur henne i yatzy ;) att damen aldrig lär sig
kaffe drack vi, cigg rökte vi och sen glodde vi på kungarna av tylösand, jockiboi äger fortfarande, han är klockren


Morgondagens planer är:
  1. Tvätta
  2. städa min jävla byrå
  3. klippa mig (?!)
  4. dricka kaffe med ANNA!

fredag: TATUERING!! YES , FINALY.. zombiebruden ska få sig en liten makeover!.
kanske fixa mina stjärnor (?!)

på måndag är jag kallad på ett möte hos arbetsförmedlingen! YEY äntligen, ska dit å berätta om mina plugg-planer och sedan är jag klar att gå. fan va skönt!
jag å den där tanten kommer verkligen inte bra överrens, vi avskyr varandra!

yeeaaaah, folk avskyr att älska mig;) jobbigt att vara så jävla brutalt perfekt ibland!!






Du är underbar <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0