Ny människa

jag känner mig som en ny människa
en tatuering gjort idag (eller tillfixad)
helt sinnessjukt vilken skillnad och jag är så jävla nöjd att det är sinnessjukt
jag håller redan på å letar fram rätt bild osv till min nästa tatuering!


just ja, kom på att jag önskade mig en TATUERING när jag fyller år^^
min nästa ska sitta på låret!



Aja iallafall, har nytvättat hår å de luktar så gott, jag känner mig beroende av att lukta på nytvättat hår.
Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, smörgås och te kanske?
titta på någon film?.. blä är inte alls road eller peppad för att ens göra det.

men imorgon är det en ny dag vilket innebär: MER TRÅKIGHETER..
kan det bli måndag så jag får gå till arbetsförmedlingen.. det är det ENDA jag har planerat på hela veckan
så vill ni hitta på något kul får ni boka mig NU

Före och efterbild visas imorgon men såhär ser den ut just nu :


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0