Sailing to philadelphia

nu har jag kommit hem från kupolen.
jag och mamma går verkligen inte ihop när det kommer till att leta i butiker.
jag går raka spåret och på nått höger och vänster så hittar jag det jag söker direkt.
mamma letar i varenda liten vrå i en butik, vilket gör mig galen.
jag vill bara ut därifrån.

Men jag hittade iallafall en tröja, två kjolar och tre par strumpbyxor! :)
nu ska jag kasta in min baseball-tröja i tvätten eftersom jag spillt sås över hela jävla ärmen tydligen.
jag är duktig jag.



sen blir det att göra lite kaffe.




Kommentarer
Postat av: Malin

söt bild och sööt katt :D

2010-10-12 @ 03:25:01
URL: http://diaryofmalin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0