skor = barn

eftersom jag inte har några barn än så är alla mina par skor som jag har mina egna små bäbisar.
jag älskar skor nå så fruktansvärt
ett par underbara skor kan få mig att skrika ut : aaaaaaaw i en butik.
En kvinnas skor ÄR hennes barn
förstår ni karlar då varför vi tjejer då kan gråta över att våra favoritskor går sönder?
jag har fällt många tårar när jag har varit tvungen att kasta ett par älskvärda skor.
men jag har en regel^^
behöver jag säga farväl till ett par skor som jag tycker väldigt väldigt mycket om.. så får jag köpa 2 par nya .


jag har hittat världens sötaste skor
satt med ett leende så fort jag såg dom :


219:-

248:-

258:-


306:- (helt klart en utav mina absoluta favoritskor!)



340:-

380:-



395:- (jag är så förälskad i dom här skorna)


408:- (dom här skorna måste jag ha, iiiiih <3 )


alla skor hittar ni här

Kommentarer
Postat av: johan

sv: mums är bara förnamnet!



älskar leopardklackarna!

2010-10-02 @ 20:16:48
URL: http://xbananahamok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0