Stora planer!

jag har så otroligt stora planer för mitt hår.
stort var rätt ord för hur det ska bli också!

jag är väldigt sugen på att klippa lugg igen, en rund lugg som Rachel Rotten har (en utav världens härligaste porrskådisar.)




(detta är rachel rotten)

Iallafall så vet jag att jag kommer vilja ha luggen i ett par dagar sen kommer jag vilja ha långt hår.. osv
jag är så tveksam när det kommer till lugg.
jag OM NÅGON passar i lugg!!!
fast skulle jag klippa lugg skulle jag sakna min stora "lugg-puff" som jag brukar ha.
åh va tveksam jag blir
skit samma!
jag har hittat massa roliga sidor med superduperfina saker^^
jag drömmer mig bort bland alla saker !

bjuder på en bild jag lekte ihop lite snabbt :
( Sjukt Likt Mig )


Kommentarer
Postat av: anna

kilimanjaro löshår verkar bra! http://www.löshår-hårförlängning.se

2013-03-16 @ 21:15:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0