Telephone

pratade med kim i telefon inatt
först pratade vi helt allmänt men ju mer vi pratade desto snuskigare tankar fick vi.
det spårade ut TOTALT!!


"Jag tänker tamefan inte bajsa på dig!!"


jag: men hur fan föreslår man nått sånt?
kim: ja du.. älskling, kan inte jag få bajsa lite på dig.
Hahahahahahhahahahah!!!


kim: eller om man ligger sked så ska den andra "hoppa över en" och "råkar" bajsa på en
hahahhahahahahahhahahah

alltså blääää , men ni som kanske har haft bajs-sex, hur fan föreslår man det för sin partner?
eller finns det någon som har läst om det på något slags forum?
jag är så jävla nyfiken på HUR man lägger fram det förslaget till sin partner!


Kim: yeah vi måste dricka öl
jag: jahaaa så du kan pissa på mig å sedan trycka in den i röven på mig?

men vi pratade inte bara om vidrigt sex.
jag kom t.ex på vad kim ska få av mig i julklapp, de här blir helt jävla underbart ♥




tre kommentarer som de står samma sak i .. "varför ses inte du och din pojkvän oftare, bor ni långt ifrån varandra?"

jag och kim skulle kunna ses 24-7 men det vill vi inte.
vi ses hellre ett par dagar och sedan låter det gå en vecka eller så för att vi ska få sakna varandra .
vi bor ca 1.5mil ifrån varandra så det är inte direkt långt !
Men vi föredrar att sakna varandra, det gör faktiskt (tro det eller ej) att du är nykär längre och du uppskattar saker mer om man får sakna en person!
vi har valt att ses lite då¨och då istället för JÄMT och sitta ihop!
jag gillar inte toffel-fasoner och inte han heller. därför gör vi som vi gör
nöjd över svaret? :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0