you can run!

jag känner att mitt humör är påväg neråt..
jag börjar bli surare för varje minut som går, detta är inte bra
Men jag känner att jag skulle behöva ett litet utbrott och få rensa bland mina känslor
jag älskar faktiskt att få såna här helt oförberedda utbrott (om jag är ensam)
att skrika och gråta okontrollerat är det skönaste som finns, speciellt utan anledning.
man behöver inte ha en anledning för att gråta.

Ibland gråter jag bara för att rensa min kropp på känslor.
eftersom jag är väldigt duktig på att hålla mina känslor inombords så kan det bli så att jag exloderar av ilska och storgråter åt 1564198489 olika saker än bara en, förstår ni?
äh det var då skit samma, jag förstår vad jag menar ^^

att gråta = bra!
tjejer gråter ofta.. jävligt ofta.

Den här bilden SKRIKER : EMMA & KIM!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0