Zombieland

varför kan inte pengar växa på träd?
jag har hittat så mycket saker jag vill ha
Mängder med smycken jag vill ha!
tur att man snart fyller år^^ det känns toppen, riktigt jävla underbart!
Jag som äääääääääääälskar att få paket!!!
eller jag hatar att öppna paket eftersom jag inte vill att folk ska titta på mig och se om jag blir besviken:P
visst låter det dumt?
tanken som räknas, men jag hatar när man får någonting man ALDRIG NÅGONSIN skulle önska sig eller man knappt vet vad det är!
därför skriver man en kort och RIKTIGT jävla bra önskelista!




söta rosetter: 39:-


hårspänne: 69:-


Armband: 149:-


Halband: 298:-

armbandet och halsbandet står högst upp på min önskelista än så länge :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0