Beg For It

jag sitter och kollar igenom gamla bilder på benito.
Har han verkligen varit sådär liten och söt?
nu är han en tvättäkta terrorist.
Åh jag så fort jag flyttar hemifrån igen kommer jag att skaffa en lek-kompis till benito
och jag har redan bestämt namn, Eftersom benito är döpt efter diktatorn Benito Mussolini så satt jag och fundera på andra "stora män". Adolf Hitler, stalin osv. men det vill jag VERKLIGEN inte att min katt ska heta.
då kom jag på det absolut bästa namnet någonsin : MAO.
hahaha skitlöjligt, jag vet. men tyckte mao skulle vara ett sånt sött namn på en katt. fast jag tror att den kommer att stavas: MAOW!

benito´s rätta sida, egentligen!!!!







Kommentarer
Postat av: Emma Funck

Haha, jag hade en gång en katt som egentligen hette Larszon men kallades för "Mao" för att han lät så när han jamade :') Det är ett jättebra namn på en katt, lätt att ropa och sånt :D (Lättare än "Larszon" iallafall ;P)

2010-09-22 @ 21:48:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0