Dags att skriva av sig..

Det har nog varit den absolut bästa helgen i hela mitt liv.
jag har aldrig känt mig så jävla uppskattad .. någonsin!
Jag kände mig levande, jag fanns där.. jag excisterade.
det var ett lyckorus genom hela kroppen, från morgon till kväll.
jag och kim  gjorde inget speciellt i helgen egentligen, vi rökte, pratade, glodde på teve osv osv.
låg fastklistrade och intrasslade i varandra och myste.
men det betydde otroligt mycket för mig, jag behövde det.








Nu har jag en enorm enorm enorm ångest som sprider sig i min kropp.
eller ångest är väl egentligen fel ordval.
jag känner panik, frustration , ilska och rädsla!
jag önskar att jag kunde förklara men jag kan inte.
Det här är någonting jag måste lösa själv, ingen kan hjälpa mig och jag vet varken in eller ut.
Egentligen behöver jag ett bra smakråd.. en som förstår mitt tänkande.. någon som sandra.

oh lord.. vafan har jag gett mig in på?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0