Färgade Linser?


 

jag älskar ögonfärger, så varför inte piffa till mina egna

jag är supersugen på att köpa färgade linser

klarblåa ögon är det absolut vackraste som finns

hmmm borde jag köpa?











Hahahahahahahah fick världens bästa kommentar nyss självklart kan personen inte stå för vem den är^^
sånt gillar jag ;)



Godzilla Hårddisksson
om Snart..:
Jag tycker att du verkar vara en utomordentligt dålig människa.
Denna kommentar är inte godkänd. IP: 94.191.147.196


svar; självklart är jag en dålig människa, jag är inte mer än mänsklig och det finns inte en enda person i denna värld som är 100% BRA som människa, man kommer alltid vara dålig i någons ögon! så nu vet du det



Kommentarer
Postat av: Helena

Ja testa! :) Gillar nr 14!

2010-09-09 @ 21:48:32
URL: http://stenkalven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0