Kvällsplaner





Ikväll har jag minsann gjort planer!
jag ska lägga mig ner med en stooooooooooooooooooooor kopp Te och titta på
Chobits, Hello Kitty & Sailor Moon <3
Jag kommer knappt ihåg när jag såg Sailor Moon sist
eller jo, det var när jag och frida glodde på det via youtube och Annie inte vågade äta hamburgare för att hon trodde hon skulle bli råfet och killar gillade bara spinkiga tjejer! Hahahahahaha!

Chobits har jag dock aldrig tittat på men det ska bli ett sant nöje att se det.
Hello Kitty.. hur fan kommer det vara som program?
värt att titta på iallafall eftersom jag är sugen på att se tecknat / animerat men jag tycker inte att någonting är speciellt värt att titta på ? Finns inget som lockar mig, förutom de tre jag nyss nämde^^



Kommentarer
Postat av: Sandy

Jag lovar att jag ska prata om dig en dag älskade Emma :D

2010-09-16 @ 16:40:03
URL: http://sandrarosen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0