Morgondagens planer

oj oj oj, var ska jag börja?
det känns som om jag har en miljon saker att göra INNAN klockan tolv
ska vara lika duktig imorgon och kliva upp klockan kvart i nio!
att gå upp tidigt på morgonen känns så underbart, man hinner så otroligt mycket och man tar verkligen vara på dagen istället för att sova bort skiten.

Iallafall så hinna med detta imorgon;
  • Vika och hänga in alla kläder i garderoben
  • plocka i ordning på mitt sminkbord
  • rensa ur massa skit ur mitt rum
  • dammtorka
  • dammsuga
  • skura golvet
  • bädda rent i sängen
  • posta paket
  • gå till banken och sätta in stålar $$$!!!
det är väl det jag har tänkt göra, dom två sistnämnda kommer dock ske efter klockan tolv :P
men jag ska städa i tre timmar.
jag är faktiskt peppad på att städa, det är så underbart när det är rent & snyggt, luktar fräscht och när sängen är nybäddad.
jag sover som en prinsessa då.
Hoppas även på att några av mina paket kommer imorgon.
jag längtar så !!


BTW, sweden rock kryssningen är bokad, vilket betyder; skratt med mina tre kryssningsbrudar, fylla, chips på golvet, pingvinlakrits i mängder, hanna köper shot´s i taxfreen för alldeles för mycket pengar OCH dricker upp det påvägen hem i bussen, anna köper någonting med hello kitty och nettan har med sig babydjävul <3
Hardcore Superstar
så finland här kommer viiiiiiiiiiiiiii :D wiho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0