Plugga

Igår bestämde jag och anna att vi ska börja plugga på distans
plugga upp betyg medans vi inte gör ett jävla piss.
jag vet ändå vad jag vill bli men det kan vara bra att hålla sig sysselsatt under tiden.

Vi kom fram till att vi ska plugga Matte, Engelska och Historia!
Historia är mitt absoluta favoritämne.
dock var jag för lat och skoltrött när jag valde skiten !:P
Jag älskar historia (nu snackar vi inte om vikingatiden osv) det är helt värelöst tycker jag
de har inte funnits vikingar i skägg å plåthjälm bara idioter som hade en udda maskeradfest.

jag älskar att läsa om hitler och männen som har gjort skillnad i denna värld
så jag ser verkligen fram emot att sätta mig ner med papper och dom där förbannade blocken och börja plugga :)
jag ser verkligen fram emot det.
så ni får hålla tummarna för mig och anna på måndag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0