Rycka upp sig!

Börja om på nytt,
och få såret mitt sytt.



Nu har jag bestämt mig
det får vara slut med dessa dumheter, dessa jävla idiotiska tankar!
jag har inte tid att vara negativ.
nu ska jag verkligen satsa på att vara glad, 100% positiv!
gnälla lär jag få göra.
men jag ska sluta tänka dåliga saker om mig själv, jag är inte värdelös och jag vet det
men på något sätt så trycker jag alltid ner mig ..
nu får de fan vara slut på det!

jag ska sluta vara så negativ
sluta klaga !
Sluta bry mig om andra idioter
osv!


yeah bring it on ;D



Kommentarer
Postat av: Elin

INGEN förtjänar att vara nere.. Så bra jobbat!! Stå på dig nu och fortsätt i den takten!

2010-09-26 @ 22:15:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0