Skissa rita måla

nu tänker jag dra fram papper, pennor, kritor, målarfärg och börja skissa på kommande tatueringar
jag har huuur mycket planer som helst och jag vill gadda mig nu nu nu nu
jag ska fortsätta "skapa idéer" för mina fingrar! vilket är ett måste
sen ska jag rita upp den jag ska ha på låret, den sockersöta fan:) åååh
pepp pepp pepp! måste även göra någonting åt min jävla ankfågel. hahaha den har fan sin charm ;D
tatueringar ska det vara humor bakom, annars lever man ett tråkigt och händelselöst liv!
puss på er



Kommentarer
Postat av: Sara

Sv: hoppas de kommer funka lika bra för dig :D



köp det på Life, om ni har den butiken! Kostar typ 150 kr och räcker 3 månader tror jag :D

2010-09-01 @ 21:37:52
URL: http://lackat.blogg.se/
Postat av: johan§

låt malin tatuera dig, hon är duktig :)

2010-09-01 @ 21:42:27
URL: http://xbananahamok.blogg.se/
Postat av: Jim69

jag håller fan med i det. Tatueringar bör inte på min kropp vara 100% perfekta, bara dem betyder något för mig:) tex; mina fladdermöss ser förjäkliga ut men dem går att fnissa åt hahha;)

2010-09-02 @ 02:51:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0