Slår tillbaka









Så fort jag erkänner att jag är lycklig så får jag ett raseriutbrott.
men denna gång har jag en jävla anledning
klockan är kvart i fucking fyra och jag har hostat så jävla mycket i fyra timmar att det känns som om jag är helt blå på insidan av ryggen, längs med skulderbladen.
det gör så jävla brutalt ont att hosta och så fort jag lägger mig ned (varesig om de är på mage, rygg eller sidan, fosterställning, raklång eller huller om buller) så rasslar det och jag börjar hostar. sitter jag upp så klarar mina kropp att kanske hosta.. ja var 4:e minut istället för 30gånger varje minut om jag hade legat ner.

Är det NÅGON som har nån slags huskurstips på hur fan i helvete jag kan få min torrhosta/slemhosta att "upphöra" lite iallafall?
eller något tips på hur jag bör sova
( och skämta fan inte om att jag ska sova sittandes, jag är inte på humör för nå jävla skämt)


Är så jävla arg och frustrerad att jag tog ut det över mitt headset.. så nu är det trasigt
ligger i papperskorgen i sju delar
tack för mig


Kommentarer
Postat av: Cissi

Jag brukar köra på Bisolvon (hostmedicin) och det brukar funka bra.

2010-09-03 @ 15:02:19
URL: http://ihuntalone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0