Tänk..

Har ni tänkt på vad lite smink , hårfärg och olika frisyrer kan förändra en hel människa (även lite kirurgiska ingrepp)
jag googlade runt lite på min älskling Marilyn Monroe och insåg.. fan va hon var Plastic Fantastic! ♥


På den här bilden är Norma Jean Baker / Marilyn Monroe enbart 16år

 

 

36år gammal

Norma Jean Baker / Marilyn Monroe , obduktionsbild - 36år gammal



dita von teese jävligt ung (otroligt läcker) / dita von teese äldre.. jag gillar henne inte..



sen har vi nog den kändisen som har störst plats i mitt hjärta (hon och victoria silvstedt delar första plats)
Anna Nicole Smith


hah hur jävla söt är hon inte på en skala?


hon var tillåmed döläcker när hon var fet!

här har vi nog anledningen till att jag vill vara blond och storbystad
dom här kvinnorna är underbara, stora bröst är det vackraste jag vet



min absoluta favoritbild <3!!!


och så avslutar vi med en till dödsbild.. i love you my angel




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0