AmiOfSweden - kvinna ställ dig vid spisen.

Vem fasiken släppte ut denna brud som kallar sig AmiOfSweden?
jag vet att hon kör kissies race med att provocera, men den här bruden har gått för långt.
jag menar kissie är kissie, end of story.

Om jag fick tag på denna lilla brud som är.. 13? 15 ? 17 år? så skulle jag lära henne hur en kvinna ska uppföra sig.
ställa henne vid spisen, nej låsa fast henne vid spisen och sedan banka skiten ur henne.


anyway, hon har blivit "känd" för att hon är (egentligen den enda) som står för att ha legat med Jockiboi (killen från kungarna av tylösand). det är inte många som står för att ha knullat honom med tanke på vilken "kändis-elit" han tillhör, knatteligan!


om ni inte har en susning om vem hon är; kika dessa youtube videos och bedöm själva.
sen kan ni alltid kika in på hennes blogg också!




Kommentarer
Postat av: gina

HAHAHAHAHAHAHAHAHA!

ASÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag orkar inte ens kolla klart på bruden!!! HAHAH

Hon är ju värre än mig på att videoblogga ;D

2011-04-06 @ 00:42:22
URL: http://dingdongdarling.blogg.se/
Postat av: Tufflan

Tack fick då fan skratta :D

2011-04-06 @ 01:12:48
Postat av: RoxXxy

haha!!!! hon är hemsk!!

men gina, dina videobloggar är ju bra :o

2011-04-06 @ 02:22:32
URL: http://roxxxylicious.blogg.se/
Postat av: Cissi

Hahahahaha är hon på riktigt? XD

2011-04-06 @ 11:35:44
URL: http://ihuntalone.blogg.se/
Postat av: sturmbahnfuhrer ;)

HAHA!

Lika efterbliven som dig ju <3

2011-04-07 @ 13:42:48
Postat av: E

haha! det är ju INTE så att trenderna ändras efter omvärlden, neeeeeej allt kretsar kring hennes anpassningar till trenderna.. jeeeez...

2011-06-19 @ 20:08:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0