att gifta in sig rätt!

jag har verkligen "gift in mig" i rätt familj!
jag har en helt sanslöst underbar pojkvän.
jag kommer fruktansvärt bra överrens med min "svägerska" Krista och kims släkt är helt klockren, kan jag ens gnälla?
nej det är ju just det som är det bästa. det finns  ingenting att klaga på.

det här kommer sluta fruktansvärt bra hoppas jag på <3

jag och krista diskuterade folk som inte visar sin svärmor respekt, hur fan kan man göra nått sånt?
en svärmor respekterar man högt, otroligt högt.
det är nämligen hennes plats som 1:a kvinna du ska ta.
det är nog därför mammor är så beskyddande mot sina söner när det kommer till flickvänner.
bara det bästa är gott nog för deras son ^^
yeah, jag är bäst!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

samis flickvän eller?

2011-04-11 @ 10:38:22
Postat av: RoxXxy

öh va?

2011-04-11 @ 13:29:21
URL: http://roxxxylicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0