DLK hade fel, borlänge ÄR SÄMST




jag har verkligen insett vad det är för slödder som bor i borlänge.
jag kan inte förstå att jag är uppvuxen i den här hålan.
Folk är rent utsagt dumma i hela jävla huvudet i denna stad, men vad ska man göra?
det enda jag kan göra är att lämna staden , vilket jag har planerat länge att göra.

jag passar inte in i en stad där folk beter sig som om dom vore 12 år.
jag har förmycket att ge av mitt liv än att sitta kvar här och ruttna.
jag kvävs i den här staden, jag kvävs av människorna.

Ni som inte är från borlänge, nu ska jag förklara för er hur staden är.

  • Folk kan inte ta en konversation in real, allting verkar ske på internet. Kaxighet på internet är inte sexigt någonstans men det är så tjejerna fungerar i denna stad. Om tjejer blir osams via internet, då kan du räkna med att du är ganska safe ute på gatorna eftersom inte en jävel vågar gå fram och prata (om det inte förekommer alkohol i blodet).
  • Alla ligger med alla, EUW. Det finns ingen gräns när det kommer till antal sexpartners i denna stad, den som har legat med flest när den dör vinner. Fast det är en ska som gör borlänge lite mer speciellt. Tjejerna tror verkligen att det är så man får uppmärksamhet. Men bara för att många har doppat i dig betyder det inte att du är snygg, snarare tvärt om! För karlar tar vad som helst kvart i två!
  • Rykten. Berättar du en "hemlis" för någon måste du vara beredd på att inom 3 minuter vet 12 utav dina kompisar om det och 40 bekanta om de. det är så den här staden fungerar (yeah i know, jag har varit en riktig jäääävla skvallerbytta, men det var för att jag inte hade någonting bättre för mig i mitt liv. jag står för det också:)
  • Passa dig om du är karl. Är du karl och bor i borlänge ska du fan passa dig för dessa f*ttor som går på stan. tjejer är hemska och vidriga varelser, det håller jag med om! det är därför jag nästan inte har några tjejpolare. jag har få tjejkompisar eftersom karlar är lättare att umgås med och det blir inte en massa tjaffs. Dom få tjejpolarna jag har tänker ungefär likadant, att karlar är bättre än brudar^^

det var en kort lista, har inte tid att skriva mer, för jag ska röka med frida^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0