du är en utav dom få jag kan lita på





jag är glad över att jag har dig i mitt liv.
jag vet att jag kan vända mig till dig ifall jag känner att någonting är fel.♥♥♥♥♥
du finns där och kommer med goda råd när jag inte vågar erkänna att jag behöver dom.

jag tycker att det känns jobbigt att behöva erkänna att verkligen behöver någon.
men krista(kims syster)är den personen jag vill ha så tätt intill mig jag bara kan.
hon är där.. inge  märkvärdigt.. men hon finns där varesig jag är glad eller ledsen.
jag kan skratta med henne och jag känner att jag skulle kunna gråta inför henne bara för att jag vet att hon skulle lyssna på mina "problem" som jag har.
jag är glad över att jag har kims syster i min närhet.
jag ser upp till henne som fan, hon klarar av dom sakerna jag inte trodde var möjliga.
hon är finurlig, hon kommer på bra lösningar på små problem och hon lyssnar.

jag har inte träffat kims syster så värst många gånger, men jag litar på henne.
hon är en utav dom få som lyckats trassla sig in i mitt hjärta. ♥♥♥♥♥
Jag kan med gott samvete säga att jag redan älskar henne. hon är den storasystern jag aldrig någonsin har haft. men åh vad jag älskar henne. hon är helt underbar och jag känner verkligen att jag kan dela mina innersta hemligenheter med henne.
jag önskar att alla fick en chans att känna en sån människa som krista.
hon är en utav dom absolut bästa människorna jag någonsin har träffat  ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0