Du!

Du heter: Emma Viola Twiggy Nyberg
Smeknamn: HyllaN
Låt som när du är ledsen sörjer till?
Slipknot – Snuff
Beroende av:
cigaretter och smink.
Vad tror folk om dig?
Att.. jag är en otroligt otrevlig och ytlig f*tta. vilket stämde förut, ytlig kommer jag alltid att vara (när det gäller mig själv) men jag är en utav dom snällaste människorna som finns, om man har ORK att lära känna mig:)
Stämmer det?
-II-
Vad får du oftast komplimanger för?
mina ögon, mitt hår, mina bröst, och mitt leende
Hur imponerar man på dig?
oj.. det är jävligt svårt kan jag säga dig , jag är en som alltid säger "careface" ifall man anstränger sig för mycket. gillar inte att folk ska försöka imponera på andra.
Brukar du skratta för dig själv?
Hahahah ja, det brukar jag
Var bor du?
Borlänge
Trivs du där?
nej
Har du haft sex idag:
Nej
Hur svarar du i mobilen:
Yo Niggahh
Vem ringde du senast?:
Mamii
Vad sa den du senast pratade med i telefonen:
det minns jag inte
Antal timmar sömn inatt:
Typ.. 5.
Sov du ensam:
Ja.
Brukar du komma i tid:
det är någonting jag är SUPERDUPERNOGA med
Hur känner du dig nu:
tröttis
Vanligaste färg på dina kläder:
svart.
Vad tycker du om fötter:
eeeeuuuwwwwww
Vad saknar du:
Kim
Hade du en bra kväll igår:
Yes
Favorit dryck på morgonen:
Juice
När brukar du oftast gå och lägga dig:
01-03
Är du blyg?:
ja. för jag hatar människor
Sysslar du med någon idrott:
ja, jag knullar och jag borde få VM guld för så bad ass är jag&kim ♥
Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
Jag gjorde inte det förens jag träffade kim ♥ så nu gör jag^^
Har du spytt offentligt:
flera gånger.
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag:
Runka och skriva mitt namn i snön.
Är du nöjd med ditt liv:
nästan :) men det går åt rätt håll iaf
Är du bortskämd:
Både ja och nej. jag har en pappa som gillar att skämma bort mig med saker och pengar men det är inte alltid jag tar emot det eftersom jag har lärt mig att jag ska stå på egna ben. men ibland blir jag tvungen att säga Ja och ibland vägrar min pappa ta emot ett Nej^^
Vad gör du i morgon:
dricker kaffe i solen och röker många cigaretter
Vad är det värsta du vet?:
greknäsor och folk som har ögon som sitter långt ifrån varandra, euuuwww
Har du bra vänner och äkta vänskap?:
absolut, Mina vänner ingår i min familj ♥
Vad är det finaste du fått?:
de finaste?.. måste väl vara en my little pony jag fick som barn. eftersom jag fortfarande är fruktansvärt rädd om den.
En speciell dag du minns:
♥♥♥♥♥♥♥ 16/10-2010 ♥♥♥♥♥♥♥
Du samlar på:
Smink, löshår, halsband , armband, ringar och Foton.
Vem ringer du när du är arg/ledsen:
FRIIIIIDA
När grät du senast:
I helgen , men de var fjantigt^^
Vad skulle du göra om du vann en miljon:
Åka till new york direkt.
Vill du gifta dig:
Jag säger inte nej ifall kim friar! men inget måste.
Vill du ha barn:
Ja, 3-4 stycken.
Är du musikalisk?:
jag är fan tondöv:P
Vad dricker du helst när du är törstig:
vatten
Bor dina föräldrar tillsammans:
nej
Har du någon gång gråtit dej till sömns:
flera gånger.
Biter du på naglarna:
nej för det är ett utav det äckligaste jag vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0