Grattis peace and love.

peace and love har äntligen bokat ett band om intresserar mig, nämligen The Strokes.
det skriker så mycket minnen om dom för mig att jag nästan blir tårögd.
när man sprang omkring i skolan med sina blåa converse och alla dessa "populära" personer tyckte skorna var sjukt fula, att man inte kunde se ut som jag och emma gjorde osv.
konstiga är att 3 år sedare hade 90% av dom converse, yeah såna människor kommer alltid att vara efter.
helt plötsligt var inte converse fult längre,. eller det tyckte dom säkert, men bara för att alla andra hade det så måste dom också ha det^^

yeah men the strokes bokat till P&L, nu har jag en anledning att kanske vilja gå :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Converse är ett amerikanskt bolag som tillverkar skor. De har sålt skor sedan början av 1900-talet.

2011-04-07 @ 17:23:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0