Kärlek som barn!




hah, jag satt som vanligt och googlade och kom över en bild på robocop.
direkt kom jag att tänka på vilka jag var kära i när jag var riktigt liten.
tro det eller ej men Robocop var med på min "kärleks-lista" så att säga.

funderade lite mer på vilka jag varit kär i och hittils har jag kommit på dessa

  1. Robocop
  2. Hyenan i lejonkungen, den med lugg ( ja jag vet att det är en tjej)
  3. batman (michael Keaton)
jag vet att listan kan göras lång men jag har sovit alldeles för lite och klockan är för mycket för att ens orka tänka.

Var ni blixt förälskad i någon kändis när ni var liten?




Kommentarer
Postat av: ellen

Är den hyenan en tjej!?? Jag var också kär i haeon ^^ Är nog dags att kolla på lejonkungen igen

2011-04-15 @ 13:23:48
URL: http://www.itsybitsyelenito.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0