När jag var lite..





det är dags för sånt där otroligt onödig fakta om mig själv.
jag borde byta blogg till Egolicious istället..

1.Det bästa som fanns att äta när jag var liten var rå potatis för det började klia så härligt i tänderna

2.rå lök åt jag även som andra barn hade ätit äpple.

3. När jag var liten drömde jag om att få lika stora pattar som Pamela Andersson.

4. Jag kan leva på enbart chips

5. jag skulle ALDRIG i hela mitt liv kunna bli vegetarian! inte ens för ALLA pengar i världen.




Kommentarer
Postat av: ep

snygg :D

2011-04-27 @ 09:53:26
URL: http://emilyya.blogg.se/
Postat av: Anonym

Komiskt att du har bild på kött och skriver om att du aldrig skulle kunna bli vegetarian tillsammans med en bild på Pamela som är vegetarian och medlem i PETA.



Sen om du enbart skulle kunna leva på chips så skulle du faktiskt vara vegetarian.

2011-05-05 @ 05:43:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0