Njuta av solen!





njuta av solen är det enda rätta att göra idag.
släpp dina tankar om att tvätta , städa, laga mat och ge dig ut i det underbara vädret istället.
det är precis vad jag har gjort idag.

sara kom ner 5 minuter efter att jag vaknat. vi spelade några parti yatzy och sedan satte vi oss ute i solen.
gick och köpte cigaretter. satt ute en stund till.. gick in igen och spelade, ut igen. sådär har vi gjort hela dagen.
och snart kommer hanna hit och äter glass med mig i solen !

fortsätter jag sitta ute i solen så mycket som jag har gjort dom senaste veckorna så kommer jag att vara en pepparkaka innan "sommarlovet" börjar.
hur ska detta sluta?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0