Sömnbrist = Udda Drömmar.





Eftersom jag inte tycker om att vara i borlänge så sover jag ytterst lite har jag märkt.
inatt somnade jag kring sex - halv sju och gick upp nyss.
men jag drömde en riktigt skum dröm.
Hitler hade flyttat till samma stad och puttrade omkring i sin bil och letade invandrare.
jag träffade på honom när han hade parkerat sin bil och då berättade han att andra världskriget bara var ett skämt.
att han inte alls hatar judar och att ett skämt vid ett möte hade gått till överdrift. (?!)
han pressenterade mig för sin fru´s dotter, som var kissie.
kissie var dock den absolut snällaste personen jag någonsin har träffat och hon var en riktigt gullig tjej, vem vet hon kanske är det i verkligheten men med hennes internetattityd får hon mig att vilja kräkas.
jag och kissie blev goda vänner och helt plötsligt fick jag ta över Oprah´s tv program för att hålla en världs intervju om kissie. Då återgick hon till det "normala" och blev precis som på sin blogg.
Hitler satt i publiken och grät medans jag försökte sköta intervjun proffsigt
(hur man nu gör det i en dröm)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0