tiepamandahh






det finns en tös som kallar sig tiepamandahh när hon bloggar.
gå in och kasta ett getöga så ser ni direkt vilken sorts brud hon är.

en lite sockersöt tjej som älskar att särskriva, använda sitt blonda löshår , sina 5 olika mascaror och älskar sin "poijkvehn".

jag har läst hennes blogg lite till och från , har inte riktigt fastnat för henne eftersom hon inte riktigt tilltalar mig på det sättet som hon kanske tilltalar tonårspojkar eller 13åriga flickor.
Hon är bruden som skriver; Mej, jah, azzåh, idah osv.

men jag hittade ett videoinlägg hon har slängt upp på youtube så skrattade jag inte en enda gång (jag brukar småfnissa lite när jag läser hennes blogg).
den lilla tösen sitter och gråter i ett videoinlägg och berättar hur dåligt hon mår och folk bara skiter i det.
jag blev faktiskt förbannad.
för när man är så pass jäkla modig att man vågar göra ett videoinlägg där man berättar om sina känslor, om varför man inte kommer att blogga och att man bara vill att folk ska förstå och ge henne ett break, då tycker jag fan att folk ska lyssna också.
jag blev så arg när jag läste kommentarerna folk har skrivit. Hela min bild av "Tiepamandahh" förändrades.
Hon är en liten osäker tjej som inte kan ta hur mycket skit som helst, utan är mänsklig, har känslor och inte är rädd för att visa dom.
hon höjdes så högt i mitt hjärta!

Den bruden är stark och hon kan tamefan gå hur långt som helst, till skillnad från vissa andra kända bloggare som bara glider omkring och tror att dom är nått!!



Kommentarer
Postat av: TIEPAMANDAHH

det där sista värmde verkligen i mitt hjärta,

tack!

2011-04-08 @ 14:54:01
URL: http://tiepamandahh.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0