Tre Filmer som aldrig borde ha fått se dagsljus.






det finns tre filmer jag hatar extremt mycket.
Som jag inte ens tycker är värda att se dagsljus, som dom borde ha lagt ner för länge sedan.

  1. Nyckeln Till Frihet - jaha?.. är jag den enda människan i världen som hatar den filmen? Den har blivit utsedd till världens bästa film genom tiderna och ALLA verkar älska den medans jag tycker att den är helt värdelös och saknar allt en film bör ha.
  2. Pearl Harbour - Inte nog med att den handlar om krig (tråkigt) utan Ben Affleck & Josh Hartnett medverkar.
    jag verkligen hatar Ben & Josh! Filmen borde ha aldrig ha fått göras, sämre effekter får du leta efter och filmen borde få pris i största tabben i filmhistorien. Usch vad kass film det är
  3. Avatar - jahaa, poccahontas fast blå. Tog det lång tid att komma fram till det? Åh jag blir så less när riktigt kassa filmer går och får priser och blir hyllade som om dom hade botat aids. avatar är en fruktansvärt dålig film och den borde inte ha fått göras, filmbolagen kunde lagt ner pengarna på någonting helt annat. Blåa tigerliknande figurer, kom igen..

Fördelen med att hata kända filmer är att du får skratta nå enormt åt parodifilmerna som dyker upp efteråt som visar hur kassa filmerna egentligen är ;) livet är bra underbart ibland



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0